Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΟΤΡΥΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΟΤΡΥΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

"ΒΟΤΡΥΣ" και "ΚΟΡΟΠΟΥΛΗ"



Τη δημιουργία πρασίνου και την κατασκευή Τεχνικής Σχολής, Κρατικού Παιδικού Σταθμού και χώρων για αθλοπαιδιές ζητάει να γίνουν τα εργοστάσια "ΒΟΤΡΥΣ" και "ΚΟΡΟΠΟΥΛΗ", ο Εξωραϊστικός Σύλλογος Σεπολίων "Η Αναγέννηση".








Οπως αναφέρει ο Εξωραϊστικός Σύλλογος σε υπόμνημά του, τα αιτήματα κατοίκων των Σεπολίων για τη μετατροπή των συγκεκριμένων εργοστασίων, σε πράσινο, αθλητικούς χώρους και κρατικό παιδικό σταθμό, είναι παλιά και ο δήμαρχος Αθηναίων είχε συμφωνήσει.

Ωστόσο οι κάτοικοι των Σεπολίων ακόμα περιμένουν να υλοποιηθούν αυτές οι υποσχέσεις.